η ταυτότητά μας

η ταυτότητά μας

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Πρέπει να υπογράψουμε όλοι για τα διόδια


Ανεξαρτήτως εάν την πρωτοβουλία για τα διόδια την πήραν οι Ανεξάρτητοι Έλληνες (κάποιος έπρεπε να αναλάβει δράση  για το θέμα) είναι ανάγκη όλοι οι πολίτες της Χαλκίδας (και όχι μόνο καθώς αφορά ολόκληρο το νομό) να υπογράψουν δηλώνοντας την αντίθεσή τους σε αυτό το ενδεχόμενο … 

Οι Ευβοείς έχουν σύμφωνα με στοιχεία πληρώσει για πολλά χρόνια πολύ περισσότερα χρήματα από όλους τους Στερεοελλαδίτες  βάσει τιμής διοδίων και χιλιομετρικής απόστασης Αθήνας Χαλκίδας.

Από το 2008 ο τότε Νομάρχης Θανάσης Μπουραντάς επεσήμανε το θέμα στον τότε υπουργό Γιώργο Σουφλιά αναφέροντας συγκεκριμένα στοιχεία και αριθμούς για την αδικία εις βάρος του νομού…

 Είχαν προηγηθεί συσκέψεις με τοπικούς φορείς αλλά και κινητοποιήσεις για το οδικό δίκτυο με κλείσιμο των διοδίων Σχηματαρίου και προσκλήσεις των βουλευτών στα νομαρχιακά συμβούλια χωρίς να υπάρχει ιδιαίτερη ανταπόκριση κυρίως από το Μαρκόπουλο που έκανε τα δικά του πολιτικά πείσματα και αρνούνταν να δεχτεί υποδείξεις από αυτοδιοικητικούς !!!
 Τόσο μεγάλη υπουργάρα θεωρούσε ότι είναι!!!!


Ο τότε Νομάρχης  Εύβοιας έγραφε συγκεκριμένα προς το Γιώργο Σουφλιά όταν το 2008 είχε αυξηθεί η τιμή των διοδίων

Κύριε Υπουργέ,



“Η τελευταία μεγάλη αύξηση των διοδίων έκανε έντονα αισθητή την αδικία που γίνεται σε βάρος της Εύβοιας από το τέλος του έτους 1992 μέχρι σήμερα.


Όλο αυτό το διάστημα, η τιμή ανά χιλιόμετρο που πληρώνουν οι Ευβοείς και οι κάτοικοι του Σχηματαρίου και της γύρω περιοχής είναι υπερδιπλάσια σε σχέση με τους διερχόμενους των άλλων περιοχών προς βόρεια Ελλάδα.

Με τη μεγάλη
αύξηση της βενζίνης και την πληρωμή 5,50 ευρώ για διόδια σε μια διαδρομή 100 χιλιομέτρων γίνεται φανερό ότι τίποτε δεν είναι ίδιο με χθες. Ενώ για όσους είναι ανάγκη να ακολουθήσουν την Αττική οδό η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη.

Επίσης σε λίγο διάστημα από σήμερα (1 έως 1,5 χρόνο) με την ολοκλήρωση του έργου θα κληθούν να πληρώσουν και για το τμήμα Σχηματάρι – Χαλκίδα.

Με τα σημερινά δεδομένα και για την καλύτερη κατανόηση του προβλήματος, συγκρίνουμε τα ποσά που πληρώνονται για τα 100 χιλ. όπως προαναφέρθηκε, με τα ποσά που πληρώνονται για τα 400 χιλ. περίπου στη διαδρομή Λαμία – Αθήνα – Λαμία, μετά την αύξηση.

 Για τα 400 χιλ. πληρώνονται 8,25 ευρώ, δηλαδή 0,0206 ευρώ/χιλ. Ενώ για τα 100 χιλ. πληρώνονται 5,50 ευρώ, δηλαδή 0,0550/χιλ. Αν είχε καθιερωθεί η ανά χιλιόμετρο πληρωμή προς 0,040 ευρώ/χιλ., όπως είχε ανακοινωθεί, τότε για τη Λαμία το συνολικό κόστος θα ήταν 16 ευρώ αντί των 8,25 σήμερα. 

Ενώ για την περίπτωσή μας θα ήταν 4 ευρώ αντί των 5,50 που είναι σήμερα. Η αδικία είναι οφθαλμοφανής και κραυγαλέα και συνεχίζεται για πάνω από 17 χρόνια.

Πιστεύουμε ότι είναι κατανοητή η πικρία που νιώθουν οι Ευβοείς, όταν μάλιστα έχουν ένα από τα χειρότερα βασικά οδικά δίκτυα (εθνικό δίκτυο) στη χώρα με πολλούς νεκρούς και τραυματίες κάθε χρόνο.Θα ήταν άδικο, η δυσαρέσκεια να στραφεί προς το πρόσωπό σας, τη στιγμή που όλα δείχνουν ότι με δικές σας αποφάσεις δρομολογούνται πλέον διαδικασίες για κατασκευή ενός ασφαλούς και ελπίζουμε σύγχρονου εθνικού οδικού δικτύου του νομού.

 Έχουμε τη βεβαιότητα ότι υπάρχει λύση που μπορεί, χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες, να εφαρμοστεί. 

Στα διόδια Σχηματαρίου, είναι δυνατό να διαχωριστούν έξοδοι προς Χαλκίδα και Σχηματάρι, χωρίς πληρωμή διοδίων.
Είναι επιβεβλημένη πράξη αποκατάστασης μιας αδικίας που υφίσταται για 17,5 χρόνια.

Δεν θα λύσουν τα προβλήματά τους οι Ευβοείς και οι κάτοικοι του Σχηματαρίου και της γύρω περιοχής, με αυτή τη ρύθμιση. Η αποκατάσταση όμως όποιας αδικίας δεν έχει πάντα μόνο οικονομικό ενδιαφέρον”.