η ταυτότητά μας

η ταυτότητά μας

Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

Ξανά στην κυκλοφορία η μερσεντές του πρώην Νομάρχη….


Όλοι ασχολούνται με τις δαπάνες της δημοτικής αρχής  και δεν δίνουν σημασία στις δαπάνες της περιφερειακής ενότητας             Εύβοιας …
 Για παράδειγμα πριν από δυο μέρες τέθηκε σε κυκλοφορία το 2000 κυβικών μερσεντές του πρώην Νομάρχη που ήταν παροπλισμένο στο υπόγειο πάρκιγκ του διοικητηρίου στο πλαίσιο των περικοπών δαπανών που έγιναν μετά το ξέσπασμα της κρίσης του 2010… 
Ο Πρώην νομάρχης κυκλοφορούσε με ένα αυτοκίνητο 1400 κυβικών έχοντας αποσύρει την κοστοβόρα μερσεντές που στοίχιζε περισσότερα σε καύσιμα, τέλη, ανταλλακτικά κλπ… 
Το ερώτημα είναι γιατί το πανάκριβο αυτοκίνητο τέθηκε ξανά σε κυκλοφορία;;; 
Πόσο κόστισε η επισκευή του;;; 
Φυσικά η περιφερειακή ενότητα Εύβοιας δεν είναι δήμος Χαλκίδας… 
Τα δρομολόγια που απαιτούνται για  Αθήνα και Λαμία είναι πολλά όπως και τα χιλιόμετρα σε όλο το νομό για τους ελέγχους των υπηρεσιών…
 Όμως Αυτοκίνητα υπήρχαν..
 Ο λόγος είναι ότι το αυτοκίνητο του πρώην νομάρχη (των 1400 κυβικών) το πήρε με το που εγκαταστάθηκε στη Χαλκίδα ο νέος εκτελεστικός Γραμματέας Νίκος Χαρδαλιάς για να μπορεί να πηγαινοέρχεται καθημερινά στο σπίτι του στην Αθήνα…


 Και εδώ τίθενται νέα ερωτήματα…

Πόσο μας κοστίζει ο νέος Εκτελεστικός  Γραμματέας;;;;

 Τι πληρώνουμε το μήνα για τις μετακινήσεις του;;;;

 Υπάρχουν πολλές περιφέρειες στη χώρα που διαθέτουν αυτοκίνητο και οδηγό εκτός από τους αιρετούς και στους διορισμένους συμβούλους;;;

 Είναι τώρα εποχές που δοκιμάζεται και υποφέρει η πλειοψηφία των πολιτών για επανακυκλοφορία πολυτελών μερσεντές;;;;;