η ταυτότητά μας

η ταυτότητά μας

Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Δημοσιεύουμε επιστολή της Ειρήνης Καλαθέρη υποψήφιας με τον ΑΝΤΑΡΣΥΑ στην Εύβοια αναφορικά με σχόλιο του eviain για την υποψηφιότητά της


«Καταρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τη στήριξή σας στην υποψηφιότητά μου, παρόλο που δε γνωριζόμαστε, θα ήθελα όμως να την αποσύρετε (όχι και την στήριξη στο ψηφοδέλτιο της ΑΝΤΑΡΣΥΑ) για τους εξής λόγους και παρόλο που είναι αργά, αλλά δυστυχώς τώρα την πήρα χαμπάρι...


Οι σύντροφοι και οι συντρόφισσες που κατεβαίνουμε κ στηρίζουμε τα ψηφοδέλτια της ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΜΑΡΣ σε τοπικό αλλά και πανελλαδικό επίπεδο, δεν έχουμε καμία προσωπική φιλοδοξία εκλογής μας και για αυτό δεν προβαίνουμε σε προσωπικές προβολές, ιδιαίτερα από τα ΜΜΕ....είμαστε σε αυτά τα ψηφοδέλτια (όχι μόνο σε αυτές τις εκλογές, αλλά κ το 2012, και στις περιφ/κές...), γιατί έχουμε σα στόχο να δώσουμε μαζί με τον κόσμο των κινημάτων,τον κόσμο της εργασίας, τους νέους, τους άνεργους, τους μετανάστες κ γενικά το λαό, τη μάχη για τα δικαιώματα και τη ζωή μας και στο ρινγκ των εκλογών, όπως δίνουμε όλα αυτά τα χρόνια όλες τις μάχες στα σωματεία, στους χώρους δουλειάς μας, στα πανεπιστήμια κ από όποια άλλη θέση βρίσκεται ο καθένας μας. Αυτή τη συλλογική μάχη της αντικαπιταλιστικής Αριστεράς δίνει η ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΜΑΡΣ και σε αυτές τις εκλογές, χωρίς αρχηγούς κ προσωπικές φιλοδοξίες, με μαζική, συντροφική και αγωνιστική διάθεση, όπως και μετά, στις 26/1/2015 θα συνεχίσει στους ίδιους δρόμους, έξω από τη βουλή.


Για το λόγο αυτό, η προσωπική μου προβολή από το BLOG σας, με εκθέτει απέναντι στους συντρόφους και στις συντρ/σές μου και μάλιστα ο πλάγιος τρόπος σας, (καθότι κόρη του πατέρα μου κ σε στυλ "αφού δε θα ψηφίσετε εκείνον...ψηφίστε την κόρη του!...τον οποίο προφανώς εκτιμάτε, όπως κι εγώ άλλωστε, αλλά επιτρέψτε μου να θέλω να διατηρώ την πολιτική μου οντότητα-ταυτότητα χωρίς να ετεροκαθορίζομαι...),καταλήγει να θίγει κ εμένα, παρόλο που πιστεύω ότι σίγουρα δεν είχατε αυτό σαν πρόθεση, κ καταλαβαίνω ότι στην μικρή κοινωνία που ζούμε, ο καθένας είναι το παιδί του πατέρα του, ο αδερφός του αδερφού του κ.ο.κ.


με εκτίμηση,



υ.γ. Ευχαριστούμε παρόλα αυτά όλοι οι σύντροφοι της ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΜΑΡΣ για τη στήριξη κ προβολή του ψηφοδελτίου μας, θα μπορούσατε να το αφήσετε και να αντικαταστήσετε κ τη φωτό μου με το σήμα της ΑΝΤΑΡΣΥΑ.





Eviain: Αγαπητή Ειρήνη (μην παρεξηγήσεις το αγαπητή παρά το ότι δεν γνωριζόμαστε)….


Δημοσιεύω το κείμενό σου προς αποκατάσταση των όσων αναφέρεις…


Με συγχωρείς που το κάνω με καθυστέρηση αλλά μόλις το είδα λόγω προβλημάτων που είχε το p.c. μου (για την ακρίβεια παρέδωσε πινακίδες)


Σήμερα αποκατέστησα τη ζημιά….


Δεν μπορώ να "κατεβάσω" την ανάρτηση γιατί δεν το έχω κάνει ποτέ…


Μερικοί εκπρόσωποι φορέων και βουλευτών το έχουν ζητήσει αρκετές φορές όχι με τόσο ευγενικό τρόπο όσο εσύ (ακόμα και με απειλές)…


Οι απόψεις που δημοσιεύονται σε αυτό το μπλοκ είναι απολύτως προσωπικές μου και γιαυτό δεν διορθώνονται ούτε αναιρούνται…. Μπορεί να είναι λανθασμένες - εσφαλμένες (κατ’άλλους) αλλά προσπαθώ να μην είναι συκοφαντικές….


Ελπίζω η ανάρτηση των δικών σου απόψεων να έχει αποκαταστήσει σε κάποιο βαθμό τις θέσεις σου για την εκλογική αναμέτρηση και τον συνδυασμό του ΑΝΤΑΡΣΥΑ…




Με εκτίμηση




Υ.Γ. το μπλοκ μου δεν είναι Μ.Μ.Ε…


Δεν προβάλει υποψηφίους έναντι αμοιβής (μόνο βάσει προσωπικών απόψεων και εκτιμήσεων)..


Μια επιφυλλίδα διαδικτυακή είναι που σχολιάζει (όχι πάντα εύστοχα) όσα βλέπει, όσα επιβραβεύει και με όσα διαφωνεί ο συντάκτης του….