η ταυτότητά μας

η ταυτότητά μας

Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2015

Από πού όλα αυτά τα κέρδη;;;




Πανηγύρισα τότε, πρώτη φορά αριστερά ε, δεν είναι μικρό πράγμα , ενθουσιάστηκα με το δημοψήφισμα , αυτό κι αν δεν ήταν γεγονός τεράστιο, "έσπασα" τα μούτρα μου στον τοίχο του μετά το όχι μεγάλου... 
Ναι , και τώρα μετράω τις πληγές μου , όπως όλοι εσείς υποθέτω. Δεν θέλω να σταθώ σε πρόσωπα κι ας "γράφουν" ιστορία με τις δηλώσεις την παρουσία και την συμπεριφορά τους, κι ας προκαλούν .
 Δεν πίστεψα ποτέ πως όλοι οι κατά δήλωση τους αριστεροί είναι "καθαροί" και όλοι οι άλλοι απλώς... άλλοι με όλα όσα αυτό σημαίνει. 


Το να πληρώσουν οφειλές και "αμαρτίες" μου είναι αρκετό, το ότι κάποιοι έχουν χρήματα και μάλιστα αρκετά για να μην πω πολλά δεν με αφορά κι ας έχει γίνει σύνθημα στα χείλη των "αγίων" 
(χαχαχα) της αντιπολίτευσης. Θα μπορούσα να πω ναι ακόμη και εξαντλώντας όλα τα περιθώρια αντοχής μου με έναν μόνο όρο . Ειλικρίνεια που σημαίνει άμεση "απόσυρση" του όρου αριστερά είτε μιλούν για την πρώτη είτε για την δεύτερη φορά, γιατί αυτό που ζούμε καμιά σχέση δεν έχει με το ήθος και την λαικότητα της αριστεράς των ονείρων μου και των δικών σας επιτρέψτε μου να υποθέσω. 
Δεν μιλάω για φυσεκλίκια χιαστί ούτε για το μαχαίρι στα δόντια και πάμε να φάμε τους εχθρούς ,μαχητές ζητάω των λαικών συμφερόντων υπερασπιστές και της έρμης Πατρίδας... 25+ 19+ 13+ χιλιάδες ευρώ η αύξηση του κατά κεφαλήν (άλλη απάτη αυτό) εισοδήματος κατά σειρά σε Ολλανδία Γερμανία και Βέλγιο ! Μπορεί μήπως κάποιος να μου να μας εξηγήσει από που όλα αυτά τα "κέρδη?"
 Έχω μια... υποψία αλλά αφήνω να ψάξετε εσείς να βρείτε και αν μπορείτε να φωτίσετε κι εμένα .

Τάκης Δημητρακόπουλος